مصاحبه آرشیو خبر ها
هنوز در مورد پیشنهاد یووه فکر نکردم

هنوز در مورد پیشنهاد یووه فکر نکردم

سرمربی یوونتوس در مصاحبه با Guardian در مورد فوتبال صحبت کرد و همچنین خوزه مورینیو سرمربی تیم فوتبال چلسی را مورد تحسین قرار داده است. ماسیمیلیانو آلگری در این باره گفت :

" فکر می کنم فوتبال شادی و سرگرمی است، با این حال هنوز در فوتبال شما باید به برنده شدن فکر کنید، چرا که در نهایت بردها حساب می شوند. "

" برای رسیدن به مقصود خود یعنی برنده شدن بازی ها، نیازمند پیمودن مسیری شامل ارائه ی یک فوتبال زیبا، پرقدرت و فوتبالی بر مبنای تاکتیک و تکنیک است. جنبه های دیگری هم هستند."

" مورینیو مربی شگفت انگیزی است که بردهای زیادی به دست آورده است. در فوتبال، شخصی میتواند دوست داشتنی باشد یا نباشد. ممکن است من دوست داشتنی باشم، مورینیو دوست داشتنی باشد، و فردی دیگری دوست داشتنی نباشد، اما در نهایت موضوعی که اهمیت پیدا می کند نتایج ما است."


سرمربی بیانکونری در مورد پیوستنش به یووه و شرایط این تیم و باشگاه های ایتالیایی نیز ادامه داد :

" هنگامی که باشگاه یوونتوس با من تماس گرفت، درباره ی پیشنهادشان فکر نکردم."

" قبل از آن، ایده هایی روشن از پتانسیل تیمی آن ها داشتم. یووه تیمی بود که هنوز باید پیشرفت می کرد و فضاهایی در اختیار داشت که باید بهتر می شد."

"بین پتانسیل اقتصادی باشگاه های ایتالیایی با باشگاه های انگلستان و تیم های بزرگ اسپانیایی تفاوت بسیار زیادی وجود دارد."

" برای کاهش این شکاف اقتصادی احتیاج به استفاده از نبوغ و ابتکار خود داریم."

" ما نیاز داریم بازیکنان جوان بااستعداد را از خارج ایتالیا پیدا کنیم و همزمان یک هسته قابل اطمینان ار بازیکنان ایتالیایی در اختیار داشته باشیم – همین کاری که یوونتوس انجام می دهد – و پس از آن به بازیکنان خارجی نیاز داریم تا کیفیت های فنی بالایی خود در اختیار مجموعه تیم قرار دهند."

" بالاتر از همه تیم ها، یوونتوس این فرصت و مهارت این را داشت تا با [کارلوس] توز، [پل] پوگبا، [آرتورو] ویدال را به تیم بیاورد و امسال [روبرتو] پریرا را از اودینزه به خدمت گیرد."

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: